Национална среща на фармацевтичните студентски асоциации, 8-10 Април, София

852

Българска фармацевтична студентска асоциация беше домакин на традиционната среща на асоциациите на студентите, обучаващи се в ОКС „Фармация“ в четирите фармацевтични факултета в България. В периода 8-10 Април членовете на БФСА посрещнаха своите колеги от Асоциация на студентите по фармация – Варна и Асоциация на студентите по фармация в България /Пловдив/. Официалното откриване на събитието се проведе в столичен ресторант на 8 Април /петък/. На него присъстваха над 60 студенти, членове на трите асоциации.

Вторият ден от Националната среща протече в две части – лекционна и спортно-развлекателна. Първи в ролята на лектор влезе зам.председателя на Български фармацевтичен съюз – маг.-фарм. Тодор Найденов. Той проведе лекция-дискусия на тема „Ролята на магистър-фармацевта при избора на лекарствена форма“. Освен теоретично, участниците имаха възможност да работят и по практически казуси в малки групи. След кратка пауза Георги Паризов, специалист вътрешни комуникации и обучения в „Софарма Трейдинг АД“, представи концепцията им за развитието на веригата аптеки SOpharmacy. Точно преди обяд участниците от трите студентски асоциации имаха възможност да обменят добри практики като споделиха пред останалите за по-големите си проекти през изминалата година.

В следобедните часове работна група от БФСА беше организирала състезание в Борисовата градина със забавно-учебен характер. Участниците бяха разделени на отбори по петима и трябваше да преминават през трасе с различни препятствия. На пропусквателните пунктове трябваше да разпознават лечебни растения, да оценят качествата на различни течности и да попълнят имената на областните градове в България на карта. За най-бързия отбор имаше и награди, любезно предоставени от Phoenix Pharma.

Вечерта се проведе официалната вечеря в ресторант Time Out в Студентски град, с любезното съдействие на SOpharmacy.

12980681_1316670488349450_76197186_o

Благодарим на всички, включили се в организацията и допринесли за осъществяването на това събитие!

Деница Добрева